Over deze blog

Een blog krijgt telkens het recentste bericht bovenaan. Als je dus van het begin af aan wil lezen moet je met het onderste bericht op pagina 1 beginnen. Er staan in deze blog telkens tien berichten per pagina.

vrijdag 15 maart 2013

Even kort

Ik sta vele dagen achter, met alles. De hoofdschuldige in deze ben ik zelf niet, noch Mieke noch om het even wie anders. Alleen die 'vorte' chemo - vergeef me de bewoording. Vijf en een halve dag lang hield ze me vast, zwervend als een zombie, zwijgzaam als een graf en blind als een lijk. Ik moet er meer over vertellen, maar moet oppassen met schermgebruik, veel te wit voor mijn kijkertjes. En bijgevolg pijnlijk. 'k Wou nu alleen maar even zeggen dat ik er nog ben, zij het in een wat schielijker staat dan tevoren. Ik moet nog een mooi verhaal vertellen ook, over wat me vrijdag overkomen is. 'k Was al begonnen op zaterdag, maar toen lukte het niet meer. Ik hou het dus in petto....

2 opmerkingen:

hasta pronto zei

Hey Mieke en Pieter,


Je zou voor minder es spreken van 'vorte' chemo !!!
Toch blij te lezen dat er je vrijdag iets moois is overkomen !!!

En nu vol spanning uitkijken naar maandag 18 maart ?(klopt toch hé ?)

Veel sterkte
karel en katrien
(

Valentina Vangheluwe zei

Beste meneer Hanssens,

Via via ben ik ingelicht over uw ziekte en heb ik nu ook de weg gevonden naar uw blog. Ik wil u heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd, zowel voor uzelf als voor uw gezin. Weet dat zelfs oudleerlingen u en uw lessen bijlange nog niet vergeten zijn (overlaatst de cursus chemie uit het derde jaar terug in mijn handen gehad om mijn vak farmacologie te begrijpen!!!)

Ik zal deze site aandachtig in de gaten houden, weet dat u bespied wordt!

Vele groetjes en hou de moed erin...
Valentina (en zeker ook Wouter!) Vangheluwe